PDA

View Full Version : question



starbuck
10-13-2008, 08:24 PM
anyone here like BDSM?

geogett
10-13-2008, 08:26 PM
like as in ... practice it??? u wanna be tied up??

J*B
10-13-2008, 08:27 PM
Aye Carumba!!.. :shockedm:

Go out for a beer..

starbuck
10-13-2008, 08:28 PM
like as in ... practice it??? u wanna be tied up??

love it

bluekrissyspikes
10-13-2008, 08:58 PM
:smamba:
:love:

i am sworn to silence on this subject by my hubby....

Giggle Squirt
10-13-2008, 09:01 PM
i am tied up as we speak and typing with my tongue...

Chaotic Chick
10-13-2008, 09:10 PM
anyone here like BDSM?

:omg:

geogett
10-13-2008, 09:46 PM
so then, why ask if anyone likes it?

what kind of response are you looking for?

starbuck
10-13-2008, 09:48 PM
so then, why ask if anyone likes it?

what kind of response are you looking for?

just lookin for possibles with similar likes :wink:

geogett
10-13-2008, 09:50 PM
but... how similar are two people where one enjoys inflicting and one enjoys receiving?

those sound like opposites to me ;)

but, okies - everyone has their own... hmm... ways of enjoying... life

lol :D

starbuck
10-13-2008, 09:53 PM
but... how similar are two people where one enjoys inflicting and one enjoys receiving?

those sound like opposites to me ;)

but, okies - everyone has their own... hmm... ways of enjoying... life

lol :D

yes well the best part is some actually enjoy inflicting

geogett
10-13-2008, 09:54 PM
yeah , thats true.

tippikitty
10-14-2008, 10:43 AM
OK on the verge of sounding stupid here......what does BDSM stand for? I can take a guess, but figure I'd better not.

geogett
10-14-2008, 10:48 AM
bondage, discipline, sadism, masochism??

geogett
10-14-2008, 10:50 AM
big d... small mouths???? hmm....


bad dudes save mice??


no - im not making fun of anyone either - just trying to see how many ... acronyms i can make :D

geogett
10-14-2008, 10:51 AM
bdsm

bold daring super man?

tippikitty
10-14-2008, 10:53 AM
:ssarcastic: Ok that's what I thought.

The 6th Member Of AC/DC
10-14-2008, 10:56 AM
Scaredy cat

geogett
10-14-2008, 10:57 AM
who is???

tippikitty
10-14-2008, 10:59 AM
Well it wouldn't be me cause I'm a freak LOL.

geogett
10-14-2008, 11:01 AM
lol

im not scared... just shy and .... hmmm.... hesitant at times :D

Andre
10-14-2008, 11:03 AM
BDSM is like broccoli,
you're not likely to enjoy it as an adult if it was forced on you as a child

geogett
10-14-2008, 11:04 AM
whoa!

tippikitty
10-14-2008, 11:26 AM
BDSM is like broccoli,
you're not likely to enjoy it as an adult if it was forced on you as a child

That is not necessarily true. But definitely not going to argue about it.

Barry Morris
10-14-2008, 01:16 PM
Didja hear about the masochi$t who married the sadi$t?

The masochi$t said, "Beat me, beat me!!"








And the sadi$t said, "NO."

geogett
10-14-2008, 06:31 PM
so then, did star dust get his answer or is he gone now???

gimli
10-14-2008, 06:34 PM
so then, did star dust get his answer or is he gone now???

who's stardust?

geogett
10-14-2008, 06:35 PM
oops... my apologizes

i meant star buck

J*B
10-14-2008, 06:36 PM
More like Star Struck.. lol

gimli
10-14-2008, 06:39 PM
lol

im not scared... just shy and .... hmmm.... hesitant at times :D

you... shy?? understatement!

gimli
10-14-2008, 06:39 PM
oops... my apologizes

i meant star buck

i just wanted to get an idea on how wild everyone might be

geogett
10-14-2008, 06:42 PM
you... shy?? understatement!

of course im shy!! in person - i rarely say a word!

sheesh - i can type a whole better than i can make idle conversation!!

when there's so much innuendos that could be misconstrued :D i can have fun!

in person - i... hmmm.... i sorta miss the conversation and no one likes repeating themselves - so im quiet

geogett
10-14-2008, 06:43 PM
i just wanted to get an idea on how wild everyone might be


ah, but dont u know ... its the quiet ones you have to watch out for!